Sabtu, 28 November 2009

kucing kuning

p[;''''''''''''0

taipan di atas adalah nukilan sekor kucing terbiar berwarna kuning. sapa ckp kucing x pandai guna kebod ah, hohoho...kelaparan ni kucing. cian ni, baru ja dia hbs gaduh dgn satu ekor lagi kucing yang juga berwarna kuning namun saiznya maha gigantic berbanding kucing terbiar di bilik aku ini.

akceli aku nda dpt tido. slalunya aku akan tido lepas kol mr. bobo tp mlm ni nda dpt kol dia. dia tgh belayar di laut nan luas. woowoo, mau ikut mr. bobo belayar, mau, mau. mesti best tu kan kalau dpt buat mcm dlm ceta titanic tu, hehe...k la. mau try tido. aku msti ingat pesan mr. bobo supaya jgn slalu tido lewat. tido, tido, tido, tido...

nway, rasanya blm terlambat bg aku mengucapkan selamat hari raya haji kepada:
  • sanak saudaraku especially atok, mummy, aboh, angah, ain ngan firah.
  • mr. bobo yang aku yakin kini sedang tido. harap2 mr. bobo dpt cari tmpt yang selesa utk tido malam ni.
  • bakal mama mertuaku serta seluruh seisi keluarga mr. bobo. aku mau p sandakan. mau, mau...
  • sahabat handai, rapat mahupun x, yang ingat aku mahupun x.
  • penyeliaku, lecturer2, pembantu makmal serta seluruh kakitangan FST
  • kucing2ku di umah. hmm, dgr khabar naomi makin nyanyuk. si keci pula x keci lagi. n turber pula belum dapat disahkan kebuntingannya
  • last but not least, kepada seluruh umat Islam di seluruh pelusuk bumi ini.
semoga kehadiran hari lebaran ini membuka ruang keinsafan dalam diri kita untuk berubah ke arah yang lebih baik dan diberkati Allah s.w.t., amin...

p/s: ada sapa2 mau sponsor aku tiket p langkawi?anyone?anybody?

Tiada ulasan: