Isnin, 15 Februari 2010

aku di lumut

ya. ketika ini aku tgh on9 di lumut bertemankan mr bobo di restoran mamak yang menyajikan roti canai kosong yang teramatlah masin. mr boo tgh kusyuk buka laman2 sosial. aku di siring ni pun dia nda jeling2. aju ja yang jeling2. ya la, byk cewek o aku nampak di screen tu. fuh, jelez, jelez...

hmm, pa mau bt ah skg. jap lg mau main game la. mau lawan itu ikan2 besar. aku mesti mamam itu ikan supaya aku jadi besar dan sihat sampai jaws tu pun kalah, hohoho...o ya. di tv tgh main ceta hindustan di cenal star movie. sian juga budak2 ni. keganasan merata2. sadis btl.

adui ngantuk la pula. uik, napa juga cewek di sebelah ni buat bising. makan tu diam2 la sikit. terganggu telinga aku mendengar org cakap dgn suara yang ditinggikan ni. aiseh, apa bh sdh aku mau ckp ni. bh, k la. nanti story lagi. xda mood la pula. ngantuk sdh ni, huhu. mau balik kl tp takut naik bus lewat malam, huhu. ok. nanti sambung k.

Tiada ulasan: