Selasa, 6 Julai 2010

angah kol

ini satu perkara amat luar biasa kalau angah kol, lebih2 lagi kol secara 3g. time 3g aku lebih tumpukan kepada ruang tamu umah aku yang amat berselerak. lepas tu aku nampak mummy, firah ngan aboh. lepas tu aku terfikir sesuatu, sunyinya rumah kn. ya la, si ain baru ja mendaftar masuk U. jadi berkurangla penghuni2 di rumah aku, huhu...terasa sunyi pula aku(even though aku xda di sana tp aku dpt merasakan kesunyian itu, huhuhu)mesti mummy ngan bapa pun rasa sunyi kn. adui... ceta punya ceta dgn angah rupa2nya dia kol just mau test headpon yang dia baru belikan untuk si ain. ceh. lepas tu time mau letak pon tu blh2 lagi dia cakap gini 'long, along makin gemuk la"...ish, geram juga sama si angah ni. kalau x mention pasal gemuk mesti x sah, huhu...

p/s: kami bakal berpindah umah

Tiada ulasan: