Isnin, 21 September 2009

selamat hari raya aidilfitri

hari ni raya kedua. aku rasa belum terlambat lagi kan mau wish selamat hari raya kpd suma org. so, aku mau dedikasikan wish aku ni kpd:
  • atok ku yang pemurah dan sporting
  • parents aku yang tgh tido di dlm bilik di atas katil kawen dorg 24 thn yang lepas
  • fierah yang tgh m'spray bilik
  • angah n ain yang aku x tau di mana
  • pci gj, auntie gj, abg rezal, renee, era ngan imah yang aku pun x tau dorg bt apa
  • auntie memee, unkel nazri, huda, hafiz ngan shake serta kak salamah
  • mr bobo yang tgh berada di sandakan bersama keluarganya(aisehmen, jeleznya aku. mau ikut beraya dgn dia, mau, mau)
  • kawan2 ku yang xla ramai sgt tp yang bikin heran kan nda pula aku wish dorg. bukan aku karit, bukan aku kedekut, bukan aku x ingat kamu tapi xda kesempatan, huhu. umah aku sgt pack dengan kunjungan2 sedara mara yang ramai lagi ramai
  • sedara mara aku yang dekat, yang jauh, yang di sebelah umah, seberang sungai, di kg hulu, di KB, di papar , di brunei dan di mana sj kamu suma berada
  • kucing2 aku(turber, naomi n keci)
  • dan kepada suma yang kenal n x kenal aku.

sy ucapkan selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin. ampunkan segala salah dan silap yang pernag sy lakukan selama ni. terkasar bahasa ka, merajuk ka, moody x menentu ka ngan apa2 ja la yang x berkenan di hati kamu.
ok. masa utk membuat keja. nanti aku kasi m'update perihal aku k.

Tiada ulasan: