Sabtu, 5 Disember 2009

bgn pagi

lelaki itu aku rindui walau adakalanya dia membuatkan aku menangis.
lelaki itu aku sayangi walau adakalanya dia x memberi perhatian terhadap aku.
lelaki itu aku cuba fahami walau adakalanya dia x cuba mengerti diriku.
lelaki itu aku percayai walaupun dirinya meragui diriku.
lelaki itu tmpt aku bersandar segala suka dan duka sedangkan dirinya jarang2 sekali bersandar padaku.
lelaki itu aku hormati kerana x pernah aku bertemu lelaki yang mampu bangkit utk bantu diri dan keluarganya daripada kesusahan .
lelaki itu membuat aku rasa bangga atas pekerjaannya yang cuba dijalankan dengan sebaik mungkin demi mencari rezeki yang halal.
lelaki itu cukup sempurna dimataku walaupun aku tahu tiada apa yang sempurna di dunia ini.

xda apa yang ingin aku pinta dari lelaki itu kecuali pengertian dan kepercayaan yang tinggi terhadapku.

p/s: stop di sini. aku baru bgn tido ni. pening kepala. terus2 teringat mr. bobo. ya, aku rindu dia tapi dia x layan aku. aku kol semalam tp suara dia x semesra selalu. xpala ah syg, take ur time. hmm, teringat sesuatu "kita memberi cinta tp jgnlah mengharapkan cinta juga sebagai balasan" so, kenalah aku be prepared utk sumthing bad. hopefully nothing bad la happen. palis2. x sanggup aku hadapi situasi begitu. aku sgt takut ditinggalkan.

Tiada ulasan: