Jumaat, 4 Disember 2009

diri ini

beberapa minggu kebelakangan ni sebenarnya merupakan minggu yang amat menduga hati dan perasaan aku sebagai seorang perempuan dan kemuncaknya rentetan peristiwa menyedihkan ni adalah semalam. knp aku dicurigai. apa salahku. ya Allah, tunjukkanlah kebenaran kepadanya. walau telah puas aku menjelaskan namun hatinya masih tersimpan rasa ragu2 terhadap diriku. penat diri ini menangis meratapi nasib diri. kini kisah hidup aku sama seperti kisah dlm novel2 melayu. mudah-mudahan hubungan kami ini mempunyai kesudahan yang baik. please pray for me, for him and for us. aku sgt2 berharap dialah yang terakhir dalam hidup aku ini. x dpt aku bayangkan bagaimana hari2 berlalu tanpa dia. skg ni pun terumbang-ambing hidup aku tp aku tau aku kena kuatkan semangat walaupun adakalanya semangat itu sdh luntur. betapa aku rindu untuk mendengar suaranya yang mesra. kini kalau aku rindu hanya gambar dan video yang dirakam sj mampu dilihat utk mengubat. mau kol tp dia bz. aku tau dia bz. aku tau dia runsing tp buat apalah merunsingkan diri utk sesuatu yang x pena aku lakukan. tolongla pecaya syg. i never lie to u bout anything. please don't doubt me. knp la juga mau menipu. diri ini x akan pena sanggup utk melukakanmu. tolongla, tolongla pecaya. i really need u in my life. why would i lie to u bout that matter. k la. mau stop disini. harap2 perkara sedih ini akan berakhir dengan cepat. x sanggup lg aku menanggung rasa sedih ni. sabar, sabar, suma ni pasti ada hikmahnya. pa2 pun. doakanlah yang terbaik utk kami k.

Tiada ulasan: