Jumaat, 24 Julai 2009

kuar malam bersama mun n nana...

semalam kuar p alamanda ngan mun n nana. window2 shopping ja. mau shopping tp malas mau withdraw duit, lagipun mau jimat, hahaha...dalam aku (keluar masuk)x2 kedai tu, terpikat la aku dgn 1 suar esprit. aiseh, mau beli tapi spt yang ku katakan, mesti JIMAT, huhuhu..hasil dari jalan2 semalam aku dapat sebuah meja keci yang telah lama aku idam2kan (sejak aku di final year lg), air yogurt, halls ngan serbuk pencuci yang tgh promosi ada free softener tu (hehe, jimat sket duit aku on softener)...pastu kami balik. b4 that, singgah mamam2 di mcD. ramainya org. lama juga aku beratur, blm termasuk lg masa yang aku amik utk tunggu double cheeseburger aku order siap. hmm, mereka seperti kekurangan pekerja. pa kata aku jadi pekerja sambilan di sana, dapat juga income bulanan, hoho...habis mamam, kami balik. then baru aku perasan ada 2 mizkol dari jibam a.k.a liana, my sahabat lama. aku lg prefer panggil dia jibam dari liana sebab, hmm, sebab nama jibam lagi sesuai kot, hehehe. sorila jibam, nama tu mmg sdh sebati dgn ko n kami2 suma, hehehe...aku suh dia kol balik n kami pun ceta2. mcm2 kami ceta. mcm2 ada...hepi jugala aku dapat jalan2 semalam tp yang sedeynya x dpt ckp sama mr. bobo, dia tido awal, huhu cian bh dia penat keja...ok. mata aku dh start kuyu balik. hmm, aku risau dgn diri aku ni, kaki tido btl, huhu...bgn, bgn, jgn tido, cubit pipi, cubit pipi, aiseh, x berkesan, hmm...

Tiada ulasan: