Sabtu, 25 Julai 2009

x tau mau bagi tajuk apa sama entri ni...

tadi kuar p kajang ngan lina naik bus rapid yang laju. huh, pening kepala aku. sdhla blm breakfast, makin berdenyut2 kepala. naseb bek x muntah dalam bus. hmm, pa jd ah kalau aku muntah? hehe, ntah2 kena banned naik rapid, keke...rentetan perjalanan kami sepanjang 2 jam 1/2 di kajang adalah seperti berikut:

* p farmasi. lina dapat ubat dia, aku pun dapat brg yang aku cari.


* mamam eskrem perisa mint ditabur choc urai. (nyam2 sedap tp lmbt btl aku mau habiskan)


* mamam nasi goreng tom yam yang aku idam2kan sejak balik kl. (malangnya masakannya x sesedap dulu)

* beli dequadin, tisu ngan minyak cap kapak di watson.


* beli klip rambut ngan bantal guling separa besar di parkson. (hehe, makin lena tido aku ada bantal guling ni)


* beli satay 10 cucuk sate ayam sorg.


* balik.

semalam pun aku kuar juga, p mid. habis ja kelas, terus p sana. rasa menyesal pun ada juga. ramai sgt org, huhu...tp nda pa la, lepas juga hajat aku mau mamam vege food di food court mid yang mahal tu...




nampak x menyelerakan tp rasanya blh tahan, nyam2...




tren jam 8:13 pm. punya ramai org...




huhu, aku x dapat nek tren ni...


Tiada ulasan: