Rabu, 29 Julai 2009

bilikku yang sedap dihuni...

hari ni aku tension disebabkan org ke-3. org ni btl2 la bikin panas. gara2 dia, aku yang jadi mangsa keadaan. aish...malas mau fikir pny pasal, aku pun check2 la laman sosial yang aku ikut. terjumpa satu komen menarik ttg bilik aku.."pergh, mcm tongkang pecah"..hehe. ok. meh kt soroti kronologi bilik aku pada minggu2 final exam...



Rajah 1 : ni bilik aku selepas aku bangun pagi. kemas kan?hehe..



Rajah 2 : ni pula bilik aku selang beberapa jam slps aktiviti mengemas katil dilakukan.

Rajah 3 : ni pula keadaan bilik aku pada waktu malam. transformasi yang hebat kn?hehe..


***bilik ni mmg sgt selesa dihuni sekiranya tiada kehadiran nyamuk betina berjarum***

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nice blog u have here. Kebetulan terjumpa blog u masa mencari something kat internet. Bende yg saya cari tu ada dalam gambar katil u kat posting u yg bertajuk "bilikku yang sedap dihuni" - Julai 09. Saya sedang mencari 2 bijik bantal MAS sebenarye.

Saya mencari bijik bantal MAS tu utk adik perempuan saya yg masih berumur 5 tahun. Tu je adik yg saya ada. Saya dah terhilangkan 2 bantal MAS yg die pakai sejak umur 3 tahun. Tak sengaja. 2 bijik bantal MAS tu nenek saya cantumkan jadi satu bantal MAS panjang. Saya dah buat macam2 termasuklah belikan die beberapa bantal cute (agaknye lah) tapi yg buat saya sedih bile saya perasan die tak pakai bantal2 yg saya belikan tu masa tidur macam biasa yg die guna bantal MAS panjang tu. Lebih menyedihkan lagi, bile dah dekat SEMINGGU die merajuk tak bercakap dgn saya.Saya dah buat macam2 utk cari 2 bijik bantal MAS tu tapi macam tak berjaya. Saya nih pun jarang dpt peluang naik plane.

Saya harap awak sudi jual 2 bijik bantal MAS tu pada saya, utk saya berbaik dgn adik tu. Saya berharap sgt. Saya ada create satu email semata2 utk tujuan communicate dgn awak:

mas_airlines_pillow@yahoo.co.uk

Thanks alot!