Khamis, 23 Julai 2009

misteri kehilangan yang menjadi tanda tanya di kepala otak aku...

hari ni hari khamis. hampir seminggu sdh aku mendiami rumah ke-3 aku di bumi malaysia ni. byk sgt hal yang terjadi dlm masa 6 hari 1/2 ni. tp dlm byk2 perkara yang terjadi, kejadian semalam la yang bikin aku hot sampai aku x dpt tido dgn nyenyak seperti hari2 yang lalu...semalam aku terbangun, dalam jam 1 atau 2 pagi gitu, dengan mengantuknya p la ni tandas. otw mau p tandas xda pa2 yang berlaku skalinya bila aku melewati semula deretan baju2 beraneka fesyen n warna di ampaian blok yang aku tempuhi tadi, aku jadi kaget ditambah dengan suatu perasaan mau menjerit pun ada. AIK, MANA AKU PUNYA TUALA PINK? wpun ketika itu aku x memakai spek mataku spt slalu namun aku msh mampu mengesan ketidakhadiran tuala merah jambuku yang telah dibilas menggunakan softlan juga berwarna pink. geramnya aku. tuala pun mau dikebas ka. bermacam2 teori bermain di fikiran aku.
TEORI 1 : tuala aku dicuri dengan sengaja
TEORI 2 : tuala aku dicuri tanpa sengaja
TEORI 3 : tuala aku terbang dibawa angin malam
dalam 3-3 teori ni, aku rasa TEORI 1 paling munasabah sbb kalau btl la tuala aku di amik tanpa sengaja, maka tentunya org tu sdh pulangkan blik towel aku di tempat aku menyidainya. kalau TEORI 3 pula, mustahillah tuala aku tu terbang sbb aku konpem, yakin aku dah sepit tuala aku tu dengan penyepit kain berwarna kuning. hmm...memikirkan tuala aku ni membuatkan aku kurang bersemangat hari ni. i want my pink towel back, huhu...

Tiada ulasan: