Khamis, 11 Jun 2009

alhamdulillah...

hari ini 11 jun.tepat jam 0010 am aku terus buka laptop yang berwarna putih dan terus memasukkan broadbandku yg juga berwarna putih ke dalamnya.dapat ja connection,aku lantas masuk smpweb.log in id aku n terus cari ikon yang tertera keputusan peperiksaan.melilau mata aku mencari apa yg aku cari di otak.bl mataku tertancap tepat 90 darjah pada apa yg aku cari,hanya bbrp benda di fikiran aku.syukur.senyum.parents.mr bobo.sambil tersengih2 aku kuar dr bilik.my bapa pun serkap jarang tnya,"napa senyum2 ni,ada sdh ka result?".aku senyum lg,balik semula ke bilik ku yang panas.then my mum tanpa dipinta masuk bilik dan melihat skrin laptopku yang tertera keputusan peperiksaan.mum senyum.aku pun senyum.hati aku berbunga riang.wpun aku x dpt anugerah dekan tp aku puas hati=)...after that,aku p pula check result gna sms.bkn apa,sj mau yakinkan hati mmg ni la result aku.x lama lepas aku sent msg p 39993,maka berbunyilah si gummy bear.ya,mmg itu result aku.aku senyum lg.hehe.aku forward msg tu sm mr bobo.happynya aku.aku harap dia pun happy dgn result aku n aku harap kwn2 aku pun happy dgn result yg dorg dpt...pastu,my mum ajak kuar beli 'perisai'.aiseh,napa aku yang dibawa.malasnya mau kuar malam2 tp xpala,dpt juga jalan2 tgk kk.lagipun mood aku happy tahap gaban mau transform time tu,so tanpa byk bicara,aku pun ikut ja la mum,bapa ngan adik gurl aku p kedai.destinasi kmi tg aru.sampai ja sana,aku n adik aku masuk kedai Se (bukan nama sebenar).kmi pick la brg yg kmi mau,then bayar.malam ni skt lg kmi kerugian RM8.60.adakah org tu salah key in kuantiti barang.tp syukur,dgn mataku yang awas bak burung hantu memerhati mangsa ni terus tegur cashier tu.hehe,aku tgk dia pun sdh nebes.riang hati aku dgn situasi ini.aku tersenyum,kian melebar namun senyuman devilku itu tetap tersembunyi dr pandangannya,hahaha...pa2 pun,malam ni aku bersyukur sgt2 dgn apa yg aku perolehi.harap2 xla aku menjd insan yg alpa di kemudian hari,amin...ok,ngantuk sdh.sleep,sleep.mr bobo pun sdh lama tido.masa utk tido.besok mau bgn awal.tido,tido....

Tiada ulasan: