Isnin, 22 Jun 2009

umah...

pagi ni bangun dlm keadaan badmood. aku sgt2 x suka kena kasi bgn dlm keadaan mengejut. sdhla x cukup tido smlm, makinla aku terbuai2 ikut perasaan aku. ya, aku harus mengaku yg sebenarnya aku ni jenis panas baran juga. waris dari mummy kot. ya la, di umah ni, juz mummy yg ada gen panas baran. beware of my mummy, bikin takut ni if tgh badmood. suma org takut time dia tgh hot tp my pny bapa, ish3x, ntahla, dia ja ni berani lawan balik. boleh2 ni dia menambah marak ke atas api yg sdh menyala dgn hebatnya. kami siblings sdh ketakutan (yup,itu selalu berlaku di mana kami hanya mampu diam seribu bahasa sahaja mendengar mummy menghamburkan rasa x puas hati dia) bila my mummy pnya husband tu p lawan2 ckp dia. kalau org yg x kenal sgt dorg kn, mesti dorg fikir my parents tgh gaduh besar. tp itulah lumrahnya cara dorg berdua ber'komunikasi', 2-2 x suka mengaku kalah, hoho..ok, sambung ceta pasal pagi aku. lepas ja aku bt apa yg patut, aku terus tido. ngantuk sgt o. tido, tido n terus tido. 2 kali aku terbgn. yg 1st time aku terbgn, ada sdh kazen aku di sblh aku tgh cari2 maklumat utk temuduga dia. ngantuk sgt, tegur dia pun x, terus aku tido balik. bl aku bgn balik, terkejut jugala sbb sdh tghari. mau nda mau, bgn jugala walaupun masih mamai2 lagi. kazen aku time tu sdh hbs iron baju kurung dia. adui.mmg nda larat sbnrnya mau bgn time tu tp mesti bgn juga. aku bgn n terus kemas umah. lepas kemas, aku ngan kazen aku tgk ceta 10.000 bc sampaila skg. lama juga kami mencari daya tarikan ceta ni last2 jumpa juga. tp skg ni aku sdh ngantuk kembali. adui, napala aku kaki tido ni. k la, nanti2 sambung lagi. kepala aku kekurangan oksigen sampai aku nda tau mau cakap pa lg. ok. tv, tv, tido, tido, mesti bt pilihan. ok. tido...

Tiada ulasan: