Rabu, 10 Jun 2009

ceta2 yg aku tonton spjg preparation+exam+viva's week...

1. Sailormoon episod 1-98

  • tanpa aku sedari,rupa2nya aku ni minat sama sailormoon.tp,huhu,aku lum hbs tgk lg anime ni.ada 102 episod lg o.chayo2.mesti tgk sampai hbs juga.

maaf ku x pena berterus terang
bukan ku x pena mempercayaimu
namun sebelum ku berganti rupa
ingin aku menemuimu
ku kan bermandikan cahaya bulan
yg terang di malam yg cerah
telah lama dpt ku rasakn
ingin menolong yg lemah
tiba2 keajaiban berlaku
kekuatan muncul di diri

2. Bleach episod 1-213

  • fuh,best ceta ni,sampai tido lambat aku setiap hari.ost baru dia best,invasion.setiap kali lagu tu kuar makin bersemangat aku mau tgk,hilang ngantuk o.
3. Armageddon
  • ceta feveret aku ni.ntah brp kali sdh aku tgk.sampai kesilapan dlm ceta ni pun aku tau di mana,hehe...


4. Nang Nak

  • ceta hantu tp x juga bikin takut,more to sedey2.cian bini dia mati time bersalin n last2 jadi hantu.

5. Oh Baby

  • ceta indon pasal dancing2.hehe,watak protagonist dlm ceta ni hampir sama macam muka mr bobo.lagu dlm ceta ni boleh tahan,cinta laura yang nyanyi.

6. Telaga Angker

  • ceta ni mun2 yg rekomen.hehe,part aku suka time lelaki "selui" mengurat hantu tu,bengong btl.

7. Sassy Girl Chun Hyang

  • hehe,aku suka ceta mcm ni.tp bikin panas si pci ngan kakak dia tu.nsb bek dorg jd org bek juga at last.

8. The Shutter

  • aiseh,aku tutup volume tgk ceta ni.bikin takut.woowoo,bygkan hantu bertinggir di bahu,apa ko rasa?eeeee......

9. Ip Man

  • true story ni.lawan2.time zaman jepun di negara cina.master encik Bruce Lee.

10. GTO

  • hehe,baru la cigu.sporting btl

11. Married By Accident

  • pasal sepasang remaja yg kawen sbb ter'accident'.aku tgk ceta ni di bilik liza time ujan lebat n angin kencang bertiup di luar bilik liza yg baru

12. The Cave of The Golden Rose

  • waa,aku suka ceta ni.fantasi.mistik.jiwang.lawan2.sihir.1st time aku tgk ceta ni time aku sekolah rendah.sanggup ni tido lambat semata2 mau tgk ceta ni.

13. Gokusen Funny Scene

  • time ni aku tgh mengalami depresi yang amat sgt.utk x melayan rasa x puas hati n sedey aku,maka aku p la surf youtube then terjumpala plot2 lucu dlm gokusen.suma aku tgk.sakit perut aku ketawa.hilang la juga rasa sedey aku.

14. Rancangan memasak

  • woo,byk resepi aku tgk.nyam2.sudahla aku tgh lapar time tu tp ku gagahkan juga diri menengok makanan sedap yang dimasak.nyam2.i love food.




Tiada ulasan: