Rabu, 17 Jun 2009

uwargh...

malam ahad 14 jun.10 minit sblm jam 11 malam. aku terbgn dr tido dlm keadaan mengejut. huhu,uwargh,si bobo tlh kehilangan matanya sebelah kanan disebabkan tangan aku yg amai. huhu,aku mau jahit balik mata si bobo tp masalah utamanya aku ni nda pandai la menjahit,huhu..cian bobo teda sebelah mata dia. setiap kali aku peluk si bobo mesti aku ckp "cian bh bobo, nanti mama suruh nenek jahit mata bobo k". tp sehingga ke hari ni mata bobo belum pulih ke keadaan asal disebabkan grandma merangkap my mummy asik2 blik lmbt sejak kebelakangan ni.huhu..td ckp lg sama mummy minta dia jahit mata bobo pastu mummy ckpla, mcm mana juga mau jahit kalau mummy balik lmbt. pastu aku ckpla, mummy jahitla di opis,terus mummy senyum tersengih2,huhu..hmm,p a2 pun,aku mst pastikan mata bobo pulang ke soket asalnya,huhu. hari ni mak cikku yg pandai menjahit akan datang bertandang ke umah, jd aku bercadang mau amik kesempatan ni minta dia repair mata si bobo,hehe. mau 2gu mummy nampaknya lmbt lg, so mintala bantuan dari auntieku itu,hehe..

Tiada ulasan: