Sabtu, 1 Ogos 2009

aku yang rajin ke kelas...

"one day, open instrument, found filament burnt but still producing ion." (org2 ketawa dgn meriahnya tp aku pun x tau knp mereka2 itu ketawa) celoteh diteruskan selama 38 minit...



baru2 ni aku attend pembelajaran yang penuh interaktif. masalahnya, pnya la otak aku ni x dpt menerima input yang berGiga2 byte besarnya. almaklumlah otak aku ni dh rest hampir 2 bulan 1/2 dr menelaaah ilmu2, maka sistem pun blm well function kembali, huhu. ngantuk aku duduk di belakang. mau duduk dpn nanti kena tnya2 pula. dh la kelas b'aircond, sedap woo tido. fikir pas hbs tgk video tu habisla sdh kelas, skali tgk ada lg. punya la byk slide dlm powerpoint tu. aku pun menahan mata smbil pura2 mencatat nota (hehe, dlm kepura2an aku tu, byk juga yang aku tulis dan lukis tp kalau baca balik aku pun x tau pa benda yang aku sdh catat). besok harinya juga, stlh dpt permission mem besar aku pun mendropkn kursus tu...

sila lihat skrin dihadapan

muka depan buku nota aku

Tiada ulasan: