Khamis, 1 Oktober 2009

120909

hari tu hari sabtu. aku kuar jadi tour guide lina ngan liza p jalan tar ngan mid. mula2 kami p jalan tar, fuyoo, pnyala main sesak. huhuhu. mau berjalan pun susah o. tapi dalam aku walking2 menyusuri ribuan org tu, beberapa fenomena yang x menyenangkan hati aku muncul. antaranya stroller babies dan aku malas mau bercerita lebih lanjut. dari jalan tar kami p sogo. aisehmen, dalam sogo pun susah mau bergerak. pergerakan terencat mcm siput berjalan. ramai sgt org. x pena aku tgk sogo seramai itu. selepas tu kami p mid pula. ok, kurang sikit org. tp time mau buka puasa, alahai, suma seat penuh bh. food court penuh. kfc penuh. suma penuh. last2 kmi amik keputusan sungkai ngan air dulu baru p cari makanan. itupun selepas setengah jam waktu berbuka puasa masih ramai lg org2 yang belum beredar. apa lagi, kami pun jadilah penunggu di meja2 org. at last dpt juga. mcm besa aku makan vege food. pas mamam kmi mau balik. ok, yang ni mmg menduga kesabaran ni. bayangkan dlm masa 2 jam hanya ada 3 tren ja. nsb bek kmi sempat nek tren yang ke 3 tu, kalau nda, tinggal di jalanan la kmi malam tu. last2 smpi kolej jam 11. nasib bek yana amik. teda bus sdh o time tu. taxi pun kurang. no option, terpaksala juga minta tolong yana. adui, segannya tau. huhu, TQ yana. moral of the story, aku x mau lg kuar hjg minggu time dkt2 musim perayaan, seksa o, byk btl dugaan dan cabaran baik semasa menunggu tren, dalam tren dan semasa bershopping, huhuhu...

di stesen bank negara. ramai dr hari2 normal
teda kerja. time 2gu org surut di komuter ni
di stesen mid
boringnya tunggu tren
liza amik2 gambar hilangkan boring

kami ditinggalkan tren ini, huhu

Tiada ulasan: