Khamis, 1 Oktober 2009

ratnah's wedding

aku tgh pening kepala ni (makin bertambah2 pula sakit aku ni) tp aku gagahkan juga diri ni membuka fs dengan satu tujuan utk tgk gambar2 latest upload dr kawan2 aku. ya, mmg ada apa yang aku cari. aku cari gambar kawen ratnah. aku dapat di fs wan, byk gambar dia upload tapi satu ja aku rompak dgn aku meminta kebenaran (tetapi blm dpt kelulusan lg dr si empunya gambar,hehehe)...sebenarnya aku sgt terkilan x dpt attend wedding salah satu dr bestfriend aku. alahai, cubalah aku xda hal hari tu, mesti aku p. sdhla aku x p wedding dia, msg pun x. apa punya kawan la. akceli aku bajet mau msg dia time tgh2 malam bh tp skalinya tertido awal la pula aku, aiseh. ni yang bt aku rasa bersalah teramat sgt. so td aku pun m'wish dia di fs. basi sdh wish aku ni tp nda pa la, aku ikhlas ni m'wish. time aku tgk2 gmbr time dia kawen td, aku rasa mcm x pecaya ja. ya la, sdh jadi bini org bh dia.

pa2 pun, buat sahabatku ratnah binti bahtiar a.k.a enah a.k.a rat, aku mengucapkan selamat pengantin baru. semoga berkekalan ke anak cucu. tahniah, aku pun tumpang happy dgn wedding ko. aku minta maaf byk2 nda dapat dtg, ampun byk2, dari hujung rambut hingga ke hujung jari kaki aku ni. pa2 pun, selamat menempuhi alam perkahwinan dan semoga berbahagia selalu, amin...

tahniah rat. semoga berbahagia selalu, amin.

p/s:gambar ni aku kidnap dr fs ko=)

time sanding. cubalah aku ada disana juga utk meraikan majlis si ratnah, huhu..

p/s: yang ni aku rompak dari si wan, hehe

Tiada ulasan: