Khamis, 8 Oktober 2009

kerajinanku terencat

bbrp hari yang lepas aku mempunyai kesedaran serta semangat yang begitu jitu dan berkobar2 utk masuk lab. aku telah m'print byk jurnal, m'beli highlighter2 baru yang akan aku gunakan utk menconteng muka jurnal2 aku, m'bt jadual serta target siap eksperimen, m'indahkan bilik aku agar aku bertambah semangat mau belajar n b'mcm2 lg. namun, semuanya berubah apabila penyelia aku ckp blm blh start eksp due to several things unsettled spt fume hood yg malfunction n etc. aku kecewa. dlm kekecewaan itu sempat aku berkata dengan sendunya "xpala Dr., sy leraikan kenaf ni ja la dulu"..huhu..bila la aku masuk lab ni. aku x sangka duduk bilik blh m'jadi sebegini boring. dan kini, tercegatlah aku di dpn laptop tanpa membuat sebarang kerja sambil minum air horlicks yang berasap2 freshly made menggunakan air singki yang dipanaskan dalam heater

Tiada ulasan: