Khamis, 13 Ogos 2009

aku x mengerti

aku : knp?
yang di sana diam ja
aku tanya lg : mau apa?
yang di sana still diam.
aku : aish, susah btl mau ckp sama kmu ni tau. nda fhm aku apa lg yang kmu mau.
tiba2 askar naik atas wheel utk bt aku teruja (kununla). laju ni dia kayuh
aku : ceh. kalau mau sumthing pandai ah mau mesra2 sama aku.
tiba2 awam pula semakin menghampiri aku dengan muka yang innocent skali. sandi btl la.
aku : aiseh. dkt2 pula. slalunya kalau aku pegang asik2 minta lepas, asik2 mau gigit, asik2 rebel. kali ni dtg dkt2 pula ah.huh.
askar dan awam hanya tunduk mendengar aku membebel kemudian serentak berpaling melihat aku dengan wajah penuh bermakna. aku tgk mereka.mereka tgk aku. mata kmi bersatu tanpa sebarang2 kata2 yang terucap n aku bt dunno. haha.



si askar yang terlebih memberontak



si awam yang juga seekor pemberontak



apa tgk2 ah

Tiada ulasan: