Jumaat, 14 Ogos 2009

kerana terpaksa

Tadaa!!!!aku seorang yang kreatif (kununla). kalau bukan kerana terpaksa, x aku jemur baju2 aku ni dalam bilik. ni suma gara2 kefobiaan akibat rompakan terhadap tuala pink aku beberapa minggu yang lepas. operasi ini dimulakan dengan mencuci baju-bajuan yang banyak. then untuk menjemurnya aku memerlukan sebatang besi untuk menyidai baju2 aku ini. so aku ala-ala perompak memecah masuk ke dalam bilik stor aras aku yang memang sejak azalinya x berkunci lantas mengambil besi penggantung baju dalam almari. kemudiannya aku perah baju2 tu sehinggalah xda air yang menitik2. selepas itu aku mengambil hanger2 lalu start menyidai pakaian aku nan banyak itu. kerja menjemur ini mengambil masa lebih lama berbanding penjemuran secara normal disebabkan oleh faktor2 penjemuran strategik yang harus dipertimbangkan agar baju2 aku cpt kering. akhirnya jadilah seperti yang dapat dilihat dalam gambar2 di bawah.
pandangan tepi sebelah kanan

pandangan depan

pandangan depan tp dekat sikit

pandangan sisi


***recently aku seperti terlihat ada penghuni yang memakai tuala pink aku yang telah hilang itu***

Tiada ulasan: